Menü
Blog

Avaya - RingCentral Partnerliği

A+ A-

Avaya-RingCentral Partnerliği

Avaya geçen hafta (3 Ekim 2019) bulut çözümleri tarafında alanında lider diğer bir marka olan RingCentral ile stratejik partnerlik anlaşması imzaladı. Bu partnerlikle RingCentral, Avaya UCaaS çözümlerinin özel sağlayıcısı konumuna geldi. Avaya ürün portföyünü, “Avaya Cloud Office by RingCentral” (kısaltması ACO olarak belirtildi) olarak markalaştırarak UC ve CC müşteri ve partnerlerinin hizmetine sunacak şekilde güncellemiş oldu. Bu yeni hizmetin hedef kitlesi ise bir hayli geniş, global internet sitesinde bildirilen rakamlara göre toplam 180 ülkede 120,000 fazla müşteri, 100 milyondan fazla UC hattı, 5 milyondan fazla CC kullanıcısı bulunmakta. İki öncü markanın bu işbirliği ve yatırımıyla buluta geçişin hızlandırılması ve pazardaki fırsatın en avantajlı şekilde müşterilere sunulması amaçlanmış. Bununla ilgili birinci ağızdan açıklama ise tüm Avaya partnerlerinin elektronik posta kutularına daha bu hafta (9 Ekim 2019) düştü. Avaya CEO’su Jim Chirico ‘nun imzasını taşıyan e-postayı sizler için Türkçe’ye çevirerek tüm kullanıcıların, Netser Grup ile bu değişimin parçası olmasını istiyoruz.

Avaya Telefon Santrali ve Avaya Bulut Çözümleri

Avaya CEO'su Jim Chirico 'nun, İş Ortaklığı için Partnerlere ilettiği yazının çevirisi : 

“Birleşmenin operasyonel detayları, senenin dördüncü çeyreğinde anlaşma kapanış koşullarının yerine getirilmesi ve düzenleyici makam onaylarının alınması ile tamamen netleşmiş olacak. RingCentral ile imzalanan anlaşmanın kapsamı çok geniş. Bu klasik bir OEM birleşmesi değil, Avaya Bulut Ofisi sadece Avaya’ya özel eşsiz özellikler, müşterek çalışabilirlik ve migrasyon/değişim için gerekli araçları sunacak. Avaya Bulut Ofisi, RingCentrall platformunu baz alacak.

Bu ne anlama geliyor? Avaya UX ve UI’a sahip olmanın yanı sıra, Avaya Bulut Ofisi müşterilerimizin yeni platforma geçişleri için gerekli araçları sunacak ve mevcut ve geçmiş sonlanım noktalarının tasdik edecek.  Ayrıca paket fiyatlandırılmış bulut hizmetleri ile bulut teknolojisine geçişin gelir getirmesine de olanak yaratılacak. Stratejik ortaklar olarak Avaya ve RingCentral, UCaaS’ın ötesinde, gelecekte de beraber ilerleyebilecekleri imkânları değerlendirecekler. Buna ilk adım olarak, Avaya cihazları global RingCentral kataloğunda da yer alacak.   

Avaya’nın partnerlerini kompense etmediği, veya Avaya ve partnerlerinin müşterilerin sahibi olmayacağı yönündeki dedikodular tamamen yanlış. Şu an geliştirdiğimiz modelde, telafi/tazminat modeli mevcut diğer bulut temsilcilerininkine benzeyecek ve de hâlihazırda Avaya partneri olanlar Avaya Bulut Ofisi satışlarından, senelik güncellenen Edge programı kapsamında, fayda elde edecek. 

Şu an RingCentral temsilcileri olanlar, her iki olanaktan da yararlanabilirler. Avaya Bulut Ofisi ve müşteri tabanı (ve tabi ki yeni müşteriler katarak da) öncelikli olmakla beraber, RingCentral ile çalışmaya devam etmemek için de bir sebep yok. Farklı UCaaS bulut sağlayıcıları ile çalışan partnerlerimiz için de, Avaya Bulut Ofisi’nin başarısı ve ekonomik avantajları göz önünde bulundurulduğunda, bu yeni teknolojik altyapıya geçmek doğru hamle olacaktır.   

Avaya Bulut Ofisi’nin ortaya çıkmasının sebebi de müşterilerin ve partnerlerin bu yöndeki talepleri. Sektör liderleri ile yarışabilecek ve buluta geçişi kolaylaştıracak, rekabetçi bir UCaaS çözümü arayışına cevap olarak gelişti.   “

İlgili Görseller