2011 yılında kurulan Intercom markası müşterilerine konuşma ve mesajlaşma tabanlı müşteri ilişkileri kurmayı sağlayan bir sohbet platformudur. Sizlere ürününüzü veya web sitenizi kimin kullandığını gösteren bir programdır. Hedeflenen içerikler, mesajlar ve konuşma desteği ile müşterilerinizle kişisel olarak iletişim kurmanızı sağlamaktadır.
Intercom markası tüm işletmeler arasındaki iletişim için öncelikle mesajlaşma deneyimini kuvvetlendirip 500 milyon konuşmayı güçlendirmektedir. Dünya çapında 4 milyar benzersiz kullanıcıya ve 30.000’den fazla ödeme yapan müşteriye sahiptir.
Ayrıca Diyaloğa Dayalı Pazarlama, Diyaloğa Dayalı Müşteri Katılımı ve Diyaloğa Dayalı Destek çözümleriyle müşterilerine iş yolculuğu boyunca konuşma deneyimleri sunan tek platformdur.
Intercom markası San Francisco, Londra, Chicago, Dublin ve Sydney’deki ofislerinde hizmet vermektedir.
Bir web siteniz veya web tabanlı bir ürününüz varsa masaüstünde ya da mobil cihazınızda Intercom’u kullanarak şunları yapabilirsiniz:
Intercom markasının hizmeti, kurumsal ve bireysel olarak sohbet platformu satmaktır. Eğitim, kitap ve videolu anlatımlarla eğitim vererek hizmet satmaktadırlar.
Intercom markasının satış sonrası servis bakım ve hizmetleri bulunmaktadır. Netser Grup olarak da Intercom markası adı altında sunulan hizmetin tüm teknik ve bakım hizmetlerini sunmaktayız.
Satın almayı düşündüğünüz Intercom hizmeti için Netser Grup’un marka uzmanları sizlere yardımcı olmaktadır. Intercom markası ürünleri hakkında destek almak için Netser Grup ile iletişime geçebilirsiniz.
Intercom markasının verdiği hizmetlerin fiyatlarını öğrenmek için sizlere özel hazırladığımız formu doldurmanız yeterli olacaktır. Profesyonel ekibimiz size en kısa sürede dönüş sağlayacaktır.