Menü

Detaylı Çağrı Kayıt Yazılımları (CDR)

Detaylı Çağrı Kayıt Yazılımları (CDR)
Detaylı Çağrı Kayıt Yazılımları (CDR)

Detaylı Çağrı Kayıt Yazılımları (CDR) Nedir?

Detaylı çağrı kayıt yazılımı nedir derken asıl amaç kurumların telefon giderlerini nasıl kontrol altına alınır sorusuna cevap aramaktır. CDR ile kişi, departman, firma bazlı telefon çağrıları raporlanarak telefon fatura maliyeti ve güvenlik sebebiyle kontrol amaçlı izleme yapılabilir. Yurtiçi, yurtdışı arama raporlamaları, müşteri bazlı görüşmeleri, iş/bireysel telefon görüşmeleri gibi farklı dikeylerde detaylı çağrı kayıt raporlaması yapılmaktadır. Netser Grup mühendisliğiyle geliştirilen CDR uygulaması olan Crystalinfo bu anlamdan sektörde, santral sistemi markası farketmeksizin çalışan ve büyük kurumlarca tercih edilen bir yazılımdır.

 

Detaylı Çağrı Kayıt Yazılımları (CDR) Nasıl Çalışır?

Detaylı çağrı kayıt yazılımları, mevcut telefon santralleriniz ile entere çalışarak günlük düzende kullanıcılara hissettirmeden  ilgili bilgileri toplamaktadır. Çağrının kayıt tarihi, çağrıyı başlatan numara, çağrıyı alan numara, görüşme süresi, çağrı sonucu gibi farklı bilgilerin CDR ile raporlayabilirsiniz. CDR raporlarını da her an çekerek düzenli kontrol sağlanabilir. CDR kayıtlarını ses kayıtlarla karıştırmamak da fayda var. İki özellik farklı amaca hizmet etmektedir.

 

Detaylı Çağrı Kayıt Yazılımları (CDR)’nın Kullanım Alanı Nedir?

Tümleşik iletişim sistemleri kapsamında tüm çağrı merkezleri ve kurumsal firmalarda detaylı çağrı kayıt yazılımı çözümleri kullanılmaktadır. Kurumsal telefon giderlerinin ve telefon trafiğinin doğru yönetimi açısında detaylı çağrı kayıt sisteminin önemi yadsınamaz.

    Sunduğumuz Ürün ve Hizmetler

Detaylı Bilgi ve Fiyat Teklifi İçin Sizi Arayalım